Tuesday, September 10, 2024

Sambutan Hari Lahir My Nuha & My Nawfa 2024 & Dating Anniversary ke 21

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Entry throwback je lah. Jom la kita spill gambar sekitar sambutan hari lahir my first born daughter dan my last born daughter untuk tahun ni. Tahun ni nampaknya korang sambut berdua lagi. My Nawfa nak scam Ummi dia . Masa 24 hb tu dia ajak pergi beli kek lagi tapi masa tu kitorang pergi event Minggu Saham Amanah Malaysia kat Setia City Convention. hahaha. Terus dia lupa yang dia nak kitorang nak belikan kek. Tahun depan nampaknya kena sambut birthday dia 24 hb lah nampaknya. haha

Belikan kek beli kat Drasani cake hauz . My Nawfa yang pilih lah kan. Macam birthday dia sorang. So pilih Kek Indulgence. Terbaik untuk semua orang. Yang paling banyak makan adalah Nawfa. Hantu kek. Sedap sangat lah tu. 


Birthday kakak dulu . 8 Ogos 2008


Ok, birthday si bongsu pula 24 Ogos 2018


With Abah & Nayla


With Ummi & Nayla


My both kesayangan, august babies dengan hadiah hari lahir masing-masing. Isi badan lupa nak amik. Tapi box of chocolate . 



The Cake








Dah 21 tahun rupanya kita menyulam cinta. Semoga Cinta ini akan bawa kita ke Syurga Ilahi. Aku cintakamu kerana Allah.Semoga Allah redha dan bagi rahmat untuk hubungan kita dan semoga anak-anak menjadi ladang pahala kita juga. In Sya Allah. 

Qutaibah telah mengkhabarkan kepada kami daripada Malik daripada 'Abdullah bin Abu Bakr daripada 'Abbad bin Tamim daripada 'Abdullah bin Zaid katanya; bahawa Rasulullah SAW bersabda, "Antara rumahku dan mimbarku adalah taman daripada taman-taman yang ada di surga."

0 Comments:

Post a Comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)