Thursday, September 12, 2024

Sambutan Hari Lahirku 2024 by Gegirl BOICT

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Bulan September. Mestilah birthday yours truly. Tahun ni tak surprise sangat sebab dah tahu dah ada orang planning untuk celebrate birthday kita dan kita pun turun padang pergi beli barang nak celebrate birthday kita. hahaha

Tapi walau dah tahu, tetap kena rakam momen jugak. Yang ni kita dah share kat IG. Nampak la fake surprise kat situ. hahahaha




Dah , jom layan gambar. Haruslah bergambar bersama Gegirl BOICT. 


Skema dulu 

Tunjuk birthday Girl


Gaya bebas


Tunjuk lagi. haha


Jom makan. 



Ada Stimboat . Tak perlu lagi pergi Johnys. Harap Allah ampunkan dosa kita dan mencari yang HALAL itu fardhu. 


Kak Mai tunjuk stimboat



The Cake



Jom potong kek 


Terima kasih Gegirl BOICT



Closed up ucapan dari Gegirl BOICT


Terima kasih Yanie 



Terima kasih Kak Sal



Terima kasih Kak Ina



Terima kasih Kak Mai


Terima kasih Ziera



Tahun lepas punya memang suprise. Tq sahabat semua. Walau pun dah tak berapa nak surprise tahun ni tapi tetap havoc dan meriah di hati kita. Chewah. I love you all so strong lah. 



Daripada Abu Hurairah RA katanya : Rasulullah SAW bersabda, “Demi Allah, sesungguhnya orang yang membawa seberkas kayu di atas belakangnya adalah lebih baik daripada dia meminta-minta daripada orang lain sama ada diberi atau pun tidak”.(Hadith Riwayat al-Bukhari dan Muslim)


Wednesday, September 11, 2024

Sambutan Birthday Tema Kelawar & Kaftan Geng Meja Bulat Jan- Jun 2024

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Macam biasa, entry backdated. Saja buat kenangan kat sini kot ada yang bakal berpencen kan. Sambutan Hari Lahir Geng Meja Bulat untuk Januari 2024 - Jun 2024 gitu. Macam lama tak ada entry birthday untuk Geng Meja Bulat ni. Kali ni kita bawa diri sendiri sahaja sebab Kak Fid dan team organizer kali ni. Tq girls sebab anjur birthday party kali ni . 


With gadis-gadis litar. Eh, birthday babes bermula bulan Jan - Jun 2024



Bersama PNC. Our humble and sporting PNC.


As usual MC bidang terjun tetap dan berpencen kot . hahaha



Pemenang Ms kaftan katanya, Kak Yatt


Sebelum majlis


Meraikan seorang geng Meja Bulat yang telah berpindah ofiz. Good luck di tempat baru Kak Ros. 


Bergambar sampai lebam


Dah hilang sorang lagi. Rai MIA. Masa ni Ad MC #gengbiniorang


Team organizer dan kawan-kawan


Kak Ros dah pencen. With Dilla. 


Kak Zah dan Fisya


Semoga berjumpa lagi untuk birthday bulan Julai - Disember 2024 pulak !! Tema apa pulak ye lepas ni. Organizer siapa pulak tu yang bakal dilantik. Kami nak datang makan je. hahaha

Kebaikan VS Dosa : Daripada an-Nawwas bin Sim‘an al-Ansari RA, beliau berkata: "Aku pernah bertanya kepada Rasulullah SAW tentang erti kebaikan dan dosa." Maka Rasulullah SAW bersabda: “Kebaikan adalah akhlak yang baik. Manakala dosa adalah sesuatu yang membuat hati gementar dan bimbang serta kamu tidak suka orang lain mengetahuinya." (Hadith riwayat Muslim, No: 2553, at-Tirmizi, No: 2389, Ahmad, No: 16973).


Tuesday, September 10, 2024

Sambutan Hari Lahir My Nuha & My Nawfa 2024 & Dating Anniversary ke 21

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Entry throwback je lah. Jom la kita spill gambar sekitar sambutan hari lahir my first born daughter dan my last born daughter untuk tahun ni. Tahun ni nampaknya korang sambut berdua lagi. My Nawfa nak scam Ummi dia . Masa 24 hb tu dia ajak pergi beli kek lagi tapi masa tu kitorang pergi event Minggu Saham Amanah Malaysia kat Setia City Convention. hahaha. Terus dia lupa yang dia nak kitorang nak belikan kek. Tahun depan nampaknya kena sambut birthday dia 24 hb lah nampaknya. haha

Belikan kek beli kat Drasani cake hauz . My Nawfa yang pilih lah kan. Macam birthday dia sorang. So pilih Kek Indulgence. Terbaik untuk semua orang. Yang paling banyak makan adalah Nawfa. Hantu kek. Sedap sangat lah tu. 


Birthday kakak dulu . 8 Ogos 2008


Ok, birthday si bongsu pula 24 Ogos 2018


With Abah & Nayla


With Ummi & Nayla


My both kesayangan, august babies dengan hadiah hari lahir masing-masing. Isi badan lupa nak amik. Tapi box of chocolate . 



The Cake








Dah 21 tahun rupanya kita menyulam cinta. Semoga Cinta ini akan bawa kita ke Syurga Ilahi. Aku cintakamu kerana Allah.Semoga Allah redha dan bagi rahmat untuk hubungan kita dan semoga anak-anak menjadi ladang pahala kita juga. In Sya Allah. 

Qutaibah telah mengkhabarkan kepada kami daripada Malik daripada 'Abdullah bin Abu Bakr daripada 'Abbad bin Tamim daripada 'Abdullah bin Zaid katanya; bahawa Rasulullah SAW bersabda, "Antara rumahku dan mimbarku adalah taman daripada taman-taman yang ada di surga."

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)